Dancing Bunny.

semester break!!

Wednesday, 5 November 2014 @ 05:34 | 0 Comment [s]

assalamualikum..


alhamdulillah selesai peperiksaan semester 1..tinggal doa untuk dapat keputusaan yang baik lagi sempurna cewah..ayat tak menahan..tapi berharap macam tulah,sebab susah juga bila hidup kat IPTA ni..macam-macam dugaan yang datang,masalah duit,kawan,tempat tinggal..lagi-lagi belajar..bagi aku susah sebab aku takda base addmath dengan fizik..tu yang agak lambat nak belajar..dulu kat vokasional belajar sains gunaan,boleh lah ada sikit macam fizik tapi kali ni lagi susah...dah lah taknak cerita pasal ni,kita cite ape yang kita nak buat time cuti sem ni..!!??hurmm..aku cuma fikir nak siapkan lesen je..kekadang malu juga,bila kawan-kawan ada lesen..aku yang takda lesen,takpe lah kan perlahan-lahan..insyaALLAH dapat..tapi dalam masa yang same,macam-macam aku fikir...jujur ni,tengah rindu seseorang..tak tau sape...insyaALLAH,ALLAH tunjukkan sape orangnya..ok bye..assalamualikum muah..


Older Post | Newer Post
The Disclaimer



Hi peeps. I'm Aishah..hello introductions


Navigations!

Diary About Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Aimuni Nadeera
Full Edited : Noraishah