Dancing Bunny.

kerinduan..

Saturday, 20 September 2014 @ 06:02 | 0 Comment [s]

assalamualaikum..

rindu yang teramat sangat nak menaip,maklum lah belom ada leptop sendiri,tu yang kena tunggu balik kampong..bulan depan dah final tapi sampai sekarang belom serasi dengan kehidupan kat melaka..orang yang aku sayang semua takda dengan aku..susah betol..

nak sangat cari buah hati kat sini,orang selalu cakap kita jumpa jodoh kita time kat IPT ni lah..huhah..tapi boleh percaya ke?!itu yang ada dalam kepala otak aku ni,tapi aku sendiri tak boleh terima kena duduk kat melaka,ini kan pulak nak cari buah hati memang tak lah nak jumpa..
tapi nak kata tak ramai lelaki hensem,ramai..tapi hati ni sikit tak tergoda (ceh..ayat tak menahan) tapi takda lah sampai tak tengok..hahaha..ape deh..orang kata lagi,tak kenal maka tak cinta..tapi aku takda kenal dengan sesape,so macam mana nak jatuh cinta?!ish aku ni tak sudah-sudah merepek..tapi aku tak perlu risau sebab ALLAH dah sediakan jodoh masing-masing,kita tinggal sabar,tunggu dan lihat siapa jodoh kita..ok

dah lame tak balik rumah macam-macam aku hadap kat melaka tu,tak tau lah..aku kat sana ketawa tak pernah puas macam mana aku ketawa kat vokey dan giatmara..mungkin aku takda hati kena duduk sana..pelajaran aku pon tah macam mana..dengan add math, fizik , pengajian malaysia..tah pape lah..tak kuasa aku nak hadap..aku selalu fikir kalau final aku ni terok,aku nak berhenti..tapi aku selalu fikir mak dengan abah..aku cuma selalu fikir duit mak abah,kos belanja kat melaka ni banyak..semua mahal tu yang aku selalu risau..hurmm...




Older Post | Newer Post
The Disclaimer



Hi peeps. I'm Aishah..hello introductions


Navigations!

Diary About Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Aimuni Nadeera
Full Edited : Noraishah