Dancing Bunny.

sorry

Friday 22 August 2014 @ 19:14 | 0 Comment [s]

assalamualaikum..

aku tau kau akan baca blog aku ni,dan aku nak minta maaf atas ape yang terjadi antara kita..mungkin kau baca semua tu kata-katanya agak keterlaluan,tapi kali ni aku jujur..time tu memang aku sakit hati kat kau,dan aku mampu lepaskan dalam ni je dari aku bg tau kat orang lain..aku harap kau lupakan lah pasal tu,kita pon dah takda pape..ada yang tnya aku tak nak berbaik dengan kau ke?!aku kena fikirkan balik,antara lama atau kejap tu aku tak tau..so aku rasa baik kita macam,tanpa ada yang sakit hati dan kecewakan..baik kita teruskan ape yang ada depan mata,nampak je mudah kalau kita cakap tapi rialitinya tak semudah tu..aku tak tipu yang masih rindu kau,aku nak macam dulu..tapi keadaan tak mengizinkan,takpe lah aku terima dengan hati terbuka..aku harap kau faham..kalau kau nak kita berbaik,aku try lah ea aku akan cuba :')


Older Post | Newer Post
The Disclaimer



Hi peeps. I'm Aishah..hello introductions


Navigations!

Diary About Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Aimuni Nadeera
Full Edited : Noraishah