Dancing Bunny.

move on

Wednesday 5 March 2014 @ 04:31 | 0 Comment [s]

salam..

mulai hari ni aku dah free..takda lagi orang yang aku nak kena jaga..aku tetap boleh hidup tanpa dia..sekarag ni dia tak penting..layan aku pon macam taik baik mati lah..aku dah bosan,malas nak fikir pasal kau ni,tak da faedah langsong..kau pon bukan nak layan aku pon,madah sibuk nak keje je..aku yg siang ada kelas pon sempat nak call  massag kau..asalkau tak boleh buat kat aku..siang kau keje jugak k??berdasarkan kata-kata kau,kau tak keje siang..tapi kenapa susah sangat nak angkat call aku,nak balas massag??kenapa tadi aku call orang lain yang jawab..sengaja tak nak cakap dengan aku,ke nak perbodohkan aku??ye,memang aku bodoh sebab jatuh cinta kat kau,sayang kau,rindu kau..padan lah dengan muka aku ni sebab percaya dan cepat percaya dengan kata-kata kau yang plastik tu..aku benci kau..dah bape lame aku tahan rindu kat kau..dah sebulan lebih kita tak on call..kalau dapt call pon,kau cepat-cepat nak tutup..kau cakap kau banyak keje lah itu lah ini lah..ok aku boleh terima..tapi selepas tu,aku jadi orang bodoh lagi sebab kena kena tunggu orang bodoh macam kau..kau kata kau nak beli no digi,aku tunggu je kau beli..lepastu kau tak beli jugak,kau cakap duit kau tak cukup..dari situ aku dah cakap dengan kau yang aku tak nak paksa kau..tapi kau cakap kau memang nak beli..aku masih sabar lagi lah..aku tak kesah kalau kita on call,aku yang mulakan dulu..tapi aku sedih kau takda usaha langsung untuk menunjukkan kau ni lelaki..aku ni dah macam perigi cari timba..aku yang sibuk fikir pasal kau.dan kau pulak buat bodoh..ok TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK..KAU BOLEH JAHANAM


Older Post | Newer Post
The Disclaimer



Hi peeps. I'm Aishah..hello introductions


Navigations!

Diary About Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Aimuni Nadeera
Full Edited : Noraishah