Dancing Bunny.

aku sedih dengan kau

Thursday 20 March 2014 @ 05:51 | 0 Comment [s]

assalamualaikum..

aku ingat hari ni aku nak hilangkan rasa sakit hati aku ni..tapi lagi terok,aku nak nangis pon ada..dia janji nak datang rumah aku tapi ape jadi tadi??kau date dengan orang lain..kau langsung tak fikirkan perasaan aku..kau ingat aku ni ape,sampah atau patung??kau tak tau betapa sedih nya aku bila nampak kau date dengan membe aku..kau rasa ape??aku sanggup tinggalkan kawan-kawan aku semata-mata nak ikot budak dorm kau jenjalan..tapi bila aku ikot,kau takda..dan dalam masa yang sama aku dapat tau kau date dengan kawan baik aku..bapak ah..kau ingat aku ni ape..kau sanggup tak contac aku sampai sebulan lebih sebab kau nak contac dengan membe aku..ok tu aku tau tu hak kau..tapi kenapa kau bagi aku harapan palsu r??kenapa kau buat aku macam orang bodoh yang takda perasaan r...memang aku bodoh sebab suka kat orang yang bodoh yang tak reti nilai hati seseoarang..aku ucapkan terima kasih banyak-banyak sebab buat aku macam ni..di sebab kan kau,aku tutup pintu hati aku ni untuk orang lain..sedangkan dia orang lagi baik dari kau dan pandai jaga hati aku ni..aku abaikan dia orang sebab ape,sebab aku nak jaga hati kau lah bodoh..cukup lah aku kecewa dengan keputusan SPM aku dan kau tambah lagi kekecewaan dalam diri aku ni..kenapa aku bodoh sangat sebab sayangkan orang yang bodoh..kau tau tak betapa sayangnya aku kat kau?!kau mana nak tau kan..aku tau kau suka dan sayang kat kawan aku tu..tapi kenapa aku jadi mangsa keadaan???sebenarnya aku ni ape bagi kau r??aku nak tau sangat..

kenapa lah aku oleh kenal dengan kau ea..aku menyesal aku kawan dengan kau..kalaulah aku tau jadi nya macam ni..lebih baik aku takyah kawan dengan kau..aku hanya dapat status "perigi cari timba"...arrr...bodoh lah sial..macam ni ke cara kau layan crush kau??..aku tabik lah kat kau..kau boleh mampus lah dengan hidup kau..sebelom aku lupa,kau semalam msj cakap nak jumpa sebab nak tunjuk kan ni lah ea??owh,terima kasih sangat-sangat sebab buat aku macam ni..wa tabik sama lu lah jantan...aku tak penah rasa benci kat laki macam ni lah..kau yang buat aku jadi macam ni..terima kasih ye


Older Post | Newer Post
The Disclaimer



Hi peeps. I'm Aishah..hello introductions


Navigations!

Diary About Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Aimuni Nadeera
Full Edited : Noraishah