Dancing Bunny.

kejap je masa berlalu

Tuesday, 3 June 2014 @ 05:02 | 0 Comment [s]

assalamualaikum..

jujur rasa rindu nak menaip macam dulu..sekarang ni dah xda masa nak bukak leptop..pejam celik pejam celik,kejap je aku dah nak sambung belajar dan aku terpaksa tinggalkan giatmara..jujur rindu dia orang,ni baru tinggalkan 1 seminggu..rindunya macam sebulan tak jumpa..hari ni pagi-pagi diaorang dah call,rindu katanya..tapi aku lagi rindu dia orang..sumpah rindu gila,khamis ni dia orang ajak p ledang..tapi segan lah sebab aku dah berhenti lepas tu seboknak ikot dia orang,tapi dia orang beria ia ajak tak sampai hati nak kecewakan dia orang..lagi pon minggu depan aku dah masok poli dan time tu lagi susah nak jumpa dia orang..tadi petang membe datang rumah,katanya konvo giatmara 26 hari bulan ni..tapi aku tak pasti lagi datang ke tak,sebab tak tau lah time tu boleh balik ke tak..hurmm..sekejap je masa berlalu,dan ejap je dah nak puasa..hurmm rindu dia orang sangat-sangat


Older Post | Newer Post
The Disclaimer



Hi peeps. I'm Aishah..hello introductions


Navigations!

Diary About Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Aimuni Nadeera
Full Edited : Noraishah