Dancing Bunny.

dah 2 bulan

Thursday, 27 March 2014 @ 21:38 | 0 Comment [s]

assalamualaikum..

ecah ingat lah yang dia dah abaikan kau dua bulan tanpa sebarang ucapan atau alasan..ini kan pulak kau nak balik semula dan menaruh harapan balik kat dia??aku tak pernah tipu dengan perasaan aku,aku masih cinta kat dia macam dulu..tapi sayang aku dah mula kurang sejak dia abaikan aku selama 2 bulan..memang aku tak nak balas massag dan angkat call kau sebelom ni..sebab aku nak tengok kau masih rindu atau sayang kat aku lagi tak..tapi semua tu sekejap je kau buat..lepastu senyap tanpa sebarang massag hingga aku mulakan balik semalam..sebab aku dah terlampau rindu kat kau..aku rindu suara kau,aku rindu ketawa kau,aku rindu kau marah aku,aku rindu kau merajuk...semuanya aku rindu..aku nak satu je dari kau,kalau kau tak sayang kat aku lagi aku nak kau cakap..sebab hati aku terikat dengan kau..hanya kau je yang boleh bukak ikatan tu..hati aku sekarang dah tak boleh terima sesape sebab kau..kau tanya kenapa..aku harap kau sanggup buat tu untuk tak keroh kan lagi keadaan yang sememangnya dah keroh..aku harap kau boleh ungkapkan..YA ALLAH SAMPAIAN LAH SALAM SAYANG KU KEPADA MUHAMAD AFIQ BIN RAZALI...AMIN


Older Post | Newer Post
The Disclaimer



Hi peeps. I'm Aishah..hello introductions


Navigations!

Diary About Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Aimuni Nadeera
Full Edited : Noraishah